Producatorii germani de automobile de lux, Audi si Porsche, se gandesc la o extindere a retelelor de vanzari pentru a profita de cresterea economica inregistrata pe pietele emergente din China, India sau Rusia, si pentru a castiga astfel teren in fata competitorilor, anunta Reuters, citata de NewsIn.
Directorul de vanzari al companiei Audi, Ralph Weyler, vrea sa creasca numarul magazinelor de prezentare (showroom) la nivel mondial la 3.000, pana in anul 2011 cel tarziu, de la nivelul actual de 2.700, a declarat acesta unei reviste germane.
"Avem nevoie de o extindere pentru a putea atinge tinta propusa de vanzari de 1,5 milioane de vehicule pe an", a declarat Weyler pentru revista publicata miercuri.
Aceasta scimbare va aduce numarul de showroom-uri Audi la acelasi nivel cu cel al rivalilor de la BMW, care nu au pana in prezent niciun plan de extindere a numarului punctelor de vanzare, care momentan se ridica la 3.000.
Directorul de vanzari al Porsche, Klaus Berning, doreste sa imbunatateasca imaginea grupului sau pe plan international prin deschiderea unor showroom-uri in diferite zone din lume.
"Vrem sa ne extindem in continuare reteaua actuala de 650 de magazine la peste 700 in urmatorii zece ani, cu precadere in piete emergente precum China, India si Rusia", a adaugat acesta, potrivit NewsIn.
Producatorii germani de automobile de lux, Audi si Porsche, se gandesc la o extindere a retelelor de vanzari pentru a profita de cresterea economica inregistrata pe pietele emergente din China, India sau Rusia, si pentru a castiga astfel teren in fata competitorilor, anunta Reuters, citata de NewsIn.
Directorul de vanzari al companiei Audi, Ralph Weyler, vrea sa creasca numarul magazinelor de prezentare (showroom) la nivel mondial la 3.000, pana in anul 2011 cel tarziu, de la nivelul actual de 2.700,