Aviva estimeaza ca anul viitor numarul angajatilor va creste cu cel putin 10%, ajungand astfel la un personal format din 220 de persoane.
Aviva numara in prezent aproximativ 200 de angajati si estimeaza o crestere a personalului de cel putin 10% in anul 2008, pe fondul cresterii numarului de clienti in sistenul de pensii private.
In prezent, piata locala a asigurarilor este foarte competitiva si in plina ascensiune datorita dezvoltarii pilonului de pensii private. Existenta si aparitia a tot mai multor companii atat in domeniul asigurarilor dar mai ales in cel bancar au condus si la cresterea salariilor, din ce in ce mai competitive, pentru a compensa alte oportunitati de cariera dar si lipsa unui brand sau a experientei pe piata locala. Astfel, retentia angajatilor devine un element important pentru departamentele de HR atat in companiile de asigurari cat si in institutiile bancare.
„Majoritatea persoanelor care vin pe asemenea pozitii sunt la inceput de drum, si isi pot permite o flexibilitate mai mare, iar factorii de motivare sunt diferiti de la o persoana la alta”, sustine Corina Licea Director of Human Resources and Training al Aviva.
Pentru a veni in intampinarea atragerii si mentinerii acestor angajati, Aviva si-a schimbat in intregime sistemul de evaluare al anagajatilor. „Am considerat util ca angajatii sa inteleaga clar cum influenteaza performanta companiei la orice nivel, precum si ca este importanta alinierea la valorile Aviva in tot ceea ce intreprind”, a declarat pentru Wall Street, Corina Licea. In acest fel, obiectivele stabilite de companie, departamente sau chiar de indivizi aduc o contributie majora la cresterea performantelor intregii companii.
„Atunci cand am implementat Balanced Score Card prin care se monitorizeaza obiectivele lunar, am considerat util ca acest lucru sa se regaseasca mai clar in aprecierea per