Noua sigla Fiat, care a aparut odata cu lansarea noului Bravo in Italia acum un an, a castigat distinctia "Grand Prix Brand Identity" la categoria Logo Design.
Noul logo Fiat a fost cerat de RobilantAssociati in colaborare cu Centro Stile Fiat, amintind de sigla care a stat pe modelele italienilor intre 1931 si 1968.
Criticati de multa lume pentru faptul ca si-au schimbat foarte des sigla (anterioara schimbare a avut loc in 2000), italienii reusesc astfel sa le inchida gura rau-voitorilor.
Premiul Grand Prix Brand Identity este decernat anual de catre divizia B2B a grupului Reed Elsevier.
Noua sigla Fiat, care a aparut odata cu lansarea noului Bravo in Italia acum un an, a castigat distinctia "Grand Prix Brand Identity" la categoria Logo Design.
Noul logo Fiat a fost cerat de RobilantAssociati in colaborare cu Centro Stile Fiat, amintind de sigla care a stat pe modelele italienilor intre 1931 si 1968.
Criticati de multa lume pentru faptul ca si-au schimbat foarte des sigla (anterioara schimbare a avut loc in 2000), italienii reusesc astfel sa le inchida gura rau-voitorilor.
Premiul Grand Prix Brand Identity este decernat anual de catre divizia B2B a grupului Reed Elsevier.