Brăduţ Florescu este un publicitar care a cunoscut din interior lumea televiziunii şi politica. Altfel spus, "a rătăcit" o bună bucată de timp prin "cenuşa celor două imperii". După
Brăduţ Florescu este un publicitar care a cunoscut din interior lumea televiziunii şi politica. Altfel spus, "a rătăcit" o bună bucată de timp prin "cenuşa celor două imperii". După câţiva ani, s-a întors în publicitate cu ambiţia de a pune steaguri în locuri încă neexploatate.
Adevărul: În anii în care lucrai la Tempo Advertising, credeam că vei ajunge să lupţi cu Bogdan Naumovici (director de creaţie Leo Burnett - n.red.) şi cu Adrian Boţan (director de creaţie McCann - n.red.) Am impresia că la un moment dat ai dezertat din publicitate, alegând "anonimatul" Pro TV. De ce?
Brăduţ Florescu: N-am avut niciodată în plan să mă lupt cu Bogdan şi cu Adrian. Mi-am propus, în schimb, să lucrez cu Adrian Sârbu. Cu cei doi reputaţi directori de creaţie m-am războit, prin natura industriei, în pitch-uri. Uneori am câştigat eu, uneori ei.
- Ce anume te-a determinat să revii în publicitate, la DDB Bucureşti? Funcţia de director executiv, banii, puterea?
Am revenit în publicitate pentru Adina Sorescu, şefa mea de la DDB, căreia n-am putut să-i rezist. Adina mi-a propus să înfiinţez şi să dezvolt zona de planning formal în DDB. Lucrurile au evoluat în aşa fel încât am primit sarcini suplimentare. De unde şi noua mea funcţie. Acum suntem trei oameni în departamentul de planning, iar din ianuarie vom fi patru.
- De fapt, cu cine lupţi tu? Mă interesează care sunt ambiţiile tale de publicitar în fruntea DDB?
Nu mă lupt cu nimeni. Încerc să creez teritorii noi pe care să pun steagul primului venit. Câmpurile de luptă de pe piaţa românească sunt deja asumate de cei care au început războiul înaintea mea. Prefer să descopăr locuri în care nu se da