Cel de-al doilea pasaj de la Baneasa, de pe DN 1, din dreptul centrului comercial Metro, va fi dat in folosinta in cel mult doua saptamani, a declarat miercuri, Mihai Grecu, directorul general al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri din Romania (CNADR).
De asemenea, seful CNADR a spus ca a fost gasita si solutia pentru reabilitarea centurii Bucurestiului, astfel incat soseaua sa nu mai fie afectata de temperaturile ridicate care se inregistreaza pe timpul verii.
"Solutia urgenta pentru reabilitarea centurii Capitalei a fost frizarea denivelarilor provocate de temperaturile foarte ridicate din timpul verii. Pe termen lung, solutia care se impune este modificarea standardelor imbracamintilor bituminoase folosite pentru drumurile nationale de clasa 1,2,3 si realizarea imbracamintii asfaltice cu caracteristici fizico-mecanice superioare", a explicat Grecu.
Aceasta solutie este mai scumpa, insa "isi merita banii", spune seful CNADR. "Se va impune folosirea la reabiliatarea si construirea drumurilor nationale bitumul modificat pe baza de polimer, acesta avand caracteristici elastice, care nu se vor mai deforma din cauza temperaturilor foarte ridicate. Acest material este cu 20% mai scump, dar o astfel de investitie isi merita banii", a conchis Grecu.
Cel de-al doilea pasaj de la Baneasa, de pe DN 1, din dreptul centrului comercial Metro, va fi dat in folosinta in cel mult doua saptamani, a declarat miercuri, Mihai Grecu, directorul general al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri din Romania (CNADR).
De asemenea, seful CNADR a spus ca a fost gasita si solutia pentru reabilitarea centurii Bucurestiului, astfel incat soseaua sa nu mai fie afectata de temperaturile ridicate care se inregistreaza pe timpul verii.
"Solutia urgenta pentru reabilitarea centurii Capitalei a fost frizarea d