Aproape 50% sunt expirate
Durata normala de viata a unui autobuz este de opt ani. In circulatie, RATP Ploiesti are, insa, mai mult de 70 de autobuze vechi de mai bine de 20 de ani, din totalul de 190. „Avem, inca, mai bine de 70 de autobuze cu o vechime de circa 20 de ani. Intr-adevar, sunt uzate si vechi, dar nu avem ce face.
Romania inca nu se poate ridica la standardele Uniunii din punctul acesta de vedere”, ne-a declarat Ion Micu, directorul RATP Ploiesti.
Carpaceala
Pentru a asigura necesarul de mijloace de transport pe traseele 101 si 102, RATP Ploiesti a repartizat, pe perioada lucrarilor, circa 16 autobuze pe traseul 101 si aproximativ sapte pe traseul 102. „Acestea sunt din 1991-1992, dar sunt si ele neconforme. Chiar si cu numarul acesta pe fiecare traseu, tot nu putem face fata numarului de persoane care circula cu tramvaiul.
Deocamdata trebuie sa asteptam sa finalizam lucrarile la intersectia Nord, ca sa repunem in circulatie tramvaiele. Sper ca pana pe 20-25 luna aceasta sa dam drumul la circulatia tramvaielor.
Asteptari pentru la anul
Pentru anul viitor, RATP Ploiesti are in plan achizitionarea a inca 70 de autobuze noi. „Chiar daca aproape 30 dintre cele vechi sunt pe GPL, ele nu se incadreaza in standardele UE. Pentru la anul, avem un proiect, care trebuie sa treaca de Consiliul Local, pentru cumpararea a inca 70 de autobuze. Pana atunci, ne descurcam asa”, a mai adaugat Ion Micu. Aproape 50% sunt expirate
Durata normala de viata a unui autobuz este de opt ani. In circulatie, RATP Ploiesti are, insa, mai mult de 70 de autobuze vechi de mai bine de 20 de ani, din totalul de 190. „Avem, inca, mai bine de 70 de autobuze cu o vechime de circa 20 de ani. Intr-adevar, sunt uzate si vechi, dar nu avem ce face.
Romania inca nu se poate ridica la standardele Uniu