Deşi oferta de filme artistice este plictisitoare, ratingurile obţinute asigură posturilor tv mari venituri de zeci de mii de euro pe difuzare. În luna octombrie, filmele artistice difuzate la Deşi oferta de filme artistice este plictisitoare, ratingurile obţinute asigură posturilor tv mari venituri de zeci de mii de euro pe difuzare.
În luna octombrie, filmele artistice difuzate la Pro TV au înregistrat cele mai mari audienţe din oferta de pe piaţă. Forţa brandului îşi spune cuvântul şi în acest gen de programe. În general, filmele artistice de categoria B şi C sunt profitabile, dar nu aduc venituri din publicitate mai mari decât meciurile de fotbal şi emisiunile de divertisment.
"Pe jumătate mort", "Catwoman", "În vizorul mafiei", "Mărturie mortală", "Vânătoare de mafioţi" - acestea sunt titlurile filmelor artistice difuzate în prime time, în perioada 1-28 octombrie, care au înregistrat cele mai mari audienţe în mediul urban. Sunt filme de categoria B şi C, fără nicio pretenţie artistică, dar cu o singură calitate: acţiune (şi cafteală). Toate au rulat pe Pro TV.
De altfel, într-un clasament al primelor 30 de filme cu cele mai mari ratinguri în perioada amintită, Pro TV figurează cu 23 de titluri (cu ratinguri cuprinse între 3,6% şi 8,2%). Antena 1 urmează cu patru filme (3,5% - 4,6%) şi TVR 1 are trei producţii (4,1% - 6,1%). Se poate spune că Pro TV este o staţie de filme. Parcurgerea topului 30 relevă aceiaşi termeni violenţi în titluri: "răzbunarea", "nelegiuţii" (vestului sălbatic), "asasin" (din dragoste).
Forţa brandului ridică audienţa
Cum se explică faptul că orice film pus în prime time pe Pro TV face audienţă? Cezar Batog, directorul agenţiei Optimedia, motivează acest fapt atât prin audienţa generală a postului, care este mai mare decât a concurenţilor, cât şi prin poziţionarea pe care staţia o are în minţile te