Incepand cu 1 ianuarie 2008, pe strazile orasului nu vor mai exista microbuzele care fac transport public de persoane in regim maxi-taxi. Prin urmare, se preconizeaza ca oamenii sa scape de aglomeratia care exista in diferite ore ale zilei, in aceste mijloace de transport. Luand exemplu traseul la maxi-taxi 111, pe ruta Dacia-Gara-Copou-Terasa Breazu, microbuzele existente in prezent vor fi inlocuite cu autobuze. Prin urmare, va fi evitata supraaglomeratia, mai ales la primele ore ale diminetii sau la orele de varf.
Oamenii nu vor mai trebui sa se calce pur si simplu in picioare sau sa se simta pur si simplu niste legume transportate cu aceste autovehicule. Desi politia ii sanctioneaza pe soferii care transporta mai multe persoane decat capacitatea masinii, acestia par pur si simplu ca nu ii intereseaza de aceste amenzi. In continuare, in fiecare dimineata, aceeasi poveste: oameni care se cearta intre ei din cauza aglomeratiei care exista in aceste masini, nervi, injuraturi, dialog surd intre persoanele care merg dimineata spre serviciu sau scoala si soferul care este practic indiferent la rugamintile oamenilor de a nu mai supraincarca masina. "In continuare, ii vom sanctiona pe soferii care fac transport public de persoane in regim maxi-taxi si care transporta mai multe persoane decat capacitatea maxima admisa", a declarat comisar Petru Frunza, seful Serviciului Politiei Rutiere Iasi.
Incepand cu 1 ianuarie 2008, pe strazile orasului nu vor mai exista microbuzele care fac transport public de persoane in regim maxi-taxi. Prin urmare, se preconizeaza ca oamenii sa scape de aglomeratia care exista in diferite ore ale zilei, in aceste mijloace de transport. Luand exemplu traseul la maxi-taxi 111, pe ruta Dacia-Gara-Copou-Terasa Breazu, microbuzele existente in prezent vor fi inlocuite cu autobuze. Prin urmare, va fi evitata