SIF Transilvania pregăteşte investiţii de 120 de milioane de euro în următorii trei ani, atât pentru modernizarea hotelurilor din actualul portofoliu, cât şi pentru deschiderea altora noi. Litoralul, staţiunile balneare şi montane, turismul de business şi de tranzit sunt principalele ţinte pe care le are în vedere SIF Transilvania pentru derularea unui amplu program de investiţii. Compania este cel mai important proprietar de unităţi de cazare din România şi are în po
SIF Transilvania pregăteşte investiţii de 120 de milioane de euro în următorii trei ani, atât pentru modernizarea hotelurilor din actualul portofoliu, cât şi pentru deschiderea altora noi.
Litoralul, staţiunile balneare şi montane, turismul de business şi de tranzit sunt principalele ţinte pe care le are în vedere SIF Transilvania pentru derularea unui amplu program de investiţii. Compania este cel mai important proprietar de unităţi de cazare din România şi are în portofoliu 61 de hoteluri, printre care se numără Orizont din Predeal, Aro Palace din Braşov, Continental şi Perla Majestic din Mamaia.
Mai mult, conducerea SIF Transilvania intenţionează să reunească toate hotelurile sub acelaşi brand. În perioada următoare, se ia în calcul organizarea unei licitaţii pentru selectarea agenţiei de media care se va ocupa de branding. „Ideea este că toate unităţile să facă parte dintr-un lanţ hotelier. Nu este exclusă pentru viitor afilierea acestuia la un lanţ internaţional“, spune Marius Meruţă, coordonator de relaţii publice al Transilvania Travel, turoperatorul societăţilor de turism din portofoliul SIF Transilvania. Dacă intenţia de a reuni sub un singur brand aceste unităţi se va concretiza, societatea ar ajunge să opereze cel mai extins lanţ hotelier românesc, mai mare decât Unita Hotels (care deţine 25 de hoteluri) şi decât