La SIAB, românii s-au dus ca la pomul lăudat - ca să vadă maşini, şi mai ales mărcile de lux. Ei bine, nu mai e mult până când vom avea un alt motiv să ne înghesuim la standuri: doar că, de data asta e vorba de iahturi, bijuterii şi nişte maşini cu adevărat de top. Prima ediţie a Luxury Show, de anul trecut, nu prea a atras atenţia vizitatorilor, în ciuda faptului că reprezenta o premieră pe piaţa de evenimente expoziţionale din România. Între altele, spune Came
La SIAB, românii s-au dus ca la pomul lăudat - ca să vadă maşini, şi mai ales mărcile de lux. Ei bine, nu mai e mult până când vom avea un alt motiv să ne înghesuim la standuri: doar că, de data asta e vorba de iahturi, bijuterii şi nişte maşini cu adevărat de top.
Prima ediţie a Luxury Show, de anul trecut, nu prea a atras atenţia vizitatorilor, în ciuda faptului că reprezenta o premieră pe piaţa de evenimente expoziţionale din România. Între altele, spune Camelia Buda, director general al companiei Euroexpo, organizatorul manifestării, principalul motiv a fost preţul biletului, de 500.000 de lei vechi. „Asta a fost dorinţa noastră, să avem o selecţie a vizitatorilor“, spune oficialul. „Nu este un târg pentru publicul larg.“ La fel va fi şi în acest an, la a doua ediţie, care va avea loc între 6 şi 9 decembrie, în pavilionul central al complexului Romexpo.
În 2006, la Luxury Show au fost aproximativ 100 de companii participante, iar în acest an se vor prezenta la standuri peste 200 de firme. „Târgul nu este cu vânzare, dar se pot face contracte şi, ulterior, se pot vinde produsele“, afirmă Camelia Buda. „Anul trecut, prin astfel de contracte s-au vândut produse în valoare de peste cinci milioane de euro - mă refer doar la cele contractate pe durata târgului. Iar în ceea ce le priveşte pe acelea contractate după închiderea manifes