La licitatia organizata ieri de catre Directia Generala a Finantelor Publice Judetene (DGFPJ) Iasi, pentru vanzarea a 36 de autobuze din patrimoniul Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi, nu s-a prezentat nici un cumparator. "La licitatia organizata astazi (ieri-n.r.) pentru bunurile RATP Iasi nu s-a prezentat nici un cumparator pentru achizitionarea celor 36 de mijloace de transport. O sa continuam intens masurile de executare silita pentru a ne recupera debitele si vom cauta si alte active pe care le vom pune sub sechestru.
La urmatoarea licitatie, pretul de pornire pentru bunurile licitate va fi diminuat cu 25 la suta fata de pretul initial", a declarat Maria Taran, purtatorul de cuvant al Finantelor Iasi. Oricum, din vanzarea autobuzelor si a troleelor nu se putea strange decat unu la suta din datoriile de 590 miliarde lei (59 milioane RON) ale Regiei. Pretul de pornire al unui autobuz era de 68 milioane lei (6.800 RON), iar pentru un troleibuz, de 71 milioane lei (7.100 RON). Chiar daca datoriile RATP cresc pe zi ce trece, Finantele sustin ca Regia este un bun platnic, iar datoriile acumulate sunt din urma, din cauza incapacitatii de a face platile necesare. "RATP este un bun platnic. Avem incasari in fiecare luna de la Regie, numai ca acestea sunt datorii curente si nu plati pentru datoriile din urma. Din valoarea totala a datoriilor de 58,9 milioane RON (589 miliarde lei-n.r.), 32,5 sunt debite (datorii restante-n.r.) si 26,4 sunt accesorii (majorari de intarziere-n.r.)", a subliniat Maria Taran.
La licitatia organizata ieri de catre Directia Generala a Finantelor Publice Judetene (DGFPJ) Iasi, pentru vanzarea a 36 de autobuze din patrimoniul Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi, nu s-a prezentat nici un cumparator. "La licitatia organizata astazi (ieri-n.r.) pentru bunurile RATP Iasi nu s-a pre