Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (OJPC) Braşov a considerat că trebuie să amendeze CET-ul, dând curs unor plângeri semnate „la comun” de asociaţiile de proprietari 123 şi 123 B, care s-au plâns că nu au primit căldură la timp din cauza unor lucrări de reparaţii efectuate în zona Albăstrelelor. OJPC a invocat faptul că CET nu a putut face dovada că a înştiinţat oficial consumatorii asupra situaţiei, amenda fixată fiind de 4.000 de lei. „Totuşi s-a constatat că în timpul dintre depunerea sesizării şi finalizarea ei, reclamanţii au primit agent termic”, a declarat Iulian Mara (foto), directorul executiv al OJPC Braşov.
Cei de la CET au spus că au înştiinţat asociaţiile în cauză asupra întreruperii furnizării de agent termic, pentru lucrări de reparaţii, dar prin afişe în scara blocului. „Din păcate, Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor a considerat că lipirea de afişe nu este suficientă”, ne-a declarat Simona Eftimie, purtătorul de cuvânt al CET Braşov SA. „Conform contractului de furnizare a energiei termice, încheiat cu asociaţiile de proprietari, noi eram obligaţi să anunţăm întreruperea furnizării de agent termic pentru efectuarea lucrărilor de reparaţii. În contract nu este însă specificat şi modul în care se fac publice informaţiile. Dată fiind colaborarea noastră cu asociaţiile, anunţarea lucrărilor se face prin intermediul afişelor lipite la scările blocurilor afectate de intervenţiile echipelor CET Braşov. În cazul de faţă, considerăm că a existat o comunicare cu cele două asociaţii. Braşovenii din zonă ştiau că lucrarea se va prelungi, dată fiind gravitatea defecţiunii, care a putut fi cunoscută doar după decopertarea zonei”, a mai precizat aceasta.
Potrivit reprezentantului CET, lucrarea din zona Albăstrelelor a fost începută în octombrie, cu aprobarea Primăriei, înlocuindu-se canalul termic şi conductele aflate în sta