Real-, Hypermarket, divizia grupului german Metro, va deschide la Timisoara al doilea magazin propriu din acest oras si al doisprezecelea la nivel national, costurile de constructie si dotare ridicandu-se la circa 22 mil. euro euro, a anuntat retailerul. Hipermarketul are o suprafata construita de 14.000 de metri patrati, spatiile de vanzare totalizand 7.500 de metri patrati. Unitatea din Timisoara este a patra deschisa de Real in acest an in Romania, dupa cele de la Bucuresti, Baia Mare si Galati. Pana la finele anului, retailerul german intentioneaza sa se extinda la Cluj-Napoca si Deva si sa deschida inca un magazin in Capitala. In 2008, compania are in plan alte sase unitati, reteaua din Romania ajungand la un total de 21 de magazine. Pe piata de retail din Romania s-au extins in ultimii ani si retelele Carrefour, Cora, Auchan si Kaufland, precum si compania locala Pic Pitesti. Real-, Hypermarket, divizia grupului german Metro, va deschide la Timisoara al doilea magazin propriu din acest oras si al doisprezecelea la nivel national, costurile de constructie si dotare ridicandu-se la circa 22 mil. euro euro, a anuntat retailerul. Hipermarketul are o suprafata construita de 14.000 de metri patrati, spatiile de vanzare totalizand 7.500 de metri patrati. Unitatea din Timisoara este a patra deschisa de Real in acest an in Romania, dupa cele de la Bucuresti, Baia Mare si Galati. Pana la finele anului, retailerul german intentioneaza sa se extinda la Cluj-Napoca si Deva si sa deschida inca un magazin in Capitala. In 2008, compania are in plan alte sase unitati, reteaua din Romania ajungand la un total de 21 de magazine. Pe piata de retail din Romania s-au extins in ultimii ani si retelele Carrefour, Cora, Auchan si Kaufland, precum si compania locala Pic Pitesti.