UE îi informează pe consumatori în funcţie de vârstă. Adolescenţii au Agenda Consumatorilor Europeni şi adulţii - DOLCETA, un site internet. Agenda se adresează tinerilor, care sunt frecvent ţinta tehnicilor publicitare şi de comercializare.
În ultimii ani, presiunea publicităţii asupra tinerilor este mai puternică decât oricând, ca urmare a creşterii puterii lor de cumpărare şi a diversificării pieţei. Agenda încurajează tinerii între 15 şi 18 ani, viitorii părinţi şi educatori, să devină consumatori avizaţi.
În ultimii trei ani, s-au distribuit milioane de exemplare din Agenda Consumatorilor europeni în şcolile din întreaga Uniune Europeană. DOLCETA prezintă articole şi chestionare destinate atât persoanelor fizice, cât şi organismelor oficiale, asociaţiilor, universităţilor şi mass-mediei. Acesta oferă consumatorilor informaţiile necesare pentru a compara produsele şi serviciile de pe piaţă,
a decide asupra cumpărăturilor pe care le vor face şi a-şi apăra drepturile care le revin în calitate de consumatori. Informaţiile de natură juridică şi practică oferite pe site sunt adaptate în funcţie de caracteristicile naţionale ale fiecărei ţări. (L.P)
UE îi informează pe consumatori în funcţie de vârstă. Adolescenţii au Agenda Consumatorilor Europeni şi adulţii - DOLCETA, un site internet. Agenda se adresează tinerilor, care sunt frecvent ţinta tehnicilor publicitare şi de comercializare.
În ultimii ani, presiunea publicităţii asupra tinerilor este mai puternică decât oricând, ca urmare a creşterii puterii lor de cumpărare şi a diversificării pieţei. Agenda încurajează tinerii între 15 şi 18 ani, viitorii părinţi şi educatori, să devină consumatori avizaţi.
În ultimii trei ani, s-au distribuit milioane de exemplare din Agenda Consumatorilor europeni în şcolile din întreaga Uniune Europeană. DOLCETA prezintă articole şi chestionare desti