Japonezii infrumuseţează femeile, accentuindu-le decolteul, dar protejează şi mediul, prin beţişoare chinezeşti pliabile şi ecologice incalzite la sin
Sutienul port-beţişoare chinezeşti, destinat femeilor care vor să renunţe la utilizarea beţişoarelor de unică folosinţă pentru a proteja mediul, a fost lansat in Japonia de o mare companie producătoare de lenjerie intimă.
Compania Triumph a prezentat la Tokyo produsul "My hashi" ("Beţişoarele mele"), un model de sutien ale cărui cupe reprezintă un bol de orez şi unul de supă miso (specialitate tradiţională japoneză n.r.), dotat cu două buzunare laterale pentru depozitarea a două beţişoare pliabile.
Sutienul a fost conceput pentru a incuraja japonezele să renunţe la beţişoarele de unică folosinţă din lemn, oferite in magazine şi restaurante. Compania Triumph a subliniat că sutienul port-beţişoare chinezeşti nu are doar un rol ecologic. Beţişoarele plasate lateral au rolul de a strănge şi ridica sănii, "accentuănd astfel decolteul". Nu se ştie, deocamdată, cănd va fi scos la vănzare acest prototip.
"My Hashi" este ultimul produs dintr-o linie ecologică lansată de Triumph, care mai cuprinde "Eco-globe Bra" (creat din materiale reciclabile, precum porumb şi hărtie), "Warm Biz Bra" (dotat cu microunde, care contribuie la incălzirea organismului) şi "No! Shopping Bag Bra" (sutienul-sacoşă,care contribuie la reducerea consumului de pungi de plastic).
Japonezii infrumuseţează femeile, accentuindu-le decolteul, dar protejează şi mediul, prin beţişoare chinezeşti pliabile şi ecologice incalzite la sin
Sutienul port-beţişoare chinezeşti, destinat femeilor care vor să renunţe la utilizarea beţişoarelor de unică folosinţă pentru a proteja mediul, a fost lansat in Japonia de o mare companie producătoare de lenjerie intimă.
Compania Triumph a prezentat la Tokyo produsul "My hashi" ("B