În loc să repare produsul, firma l-a scos din garanţie
Marcel B din Cluj Napoca a reclamat la Asociaţia pentru Protecţia Cetăţeanului (APPC) că a cumpărat un televizor Philips 21 din magazinul Domo. Reclamantul spune că la puţin timp după achiziţionare televizorul s-a defectat, şi s-a adresat serviciului autorizat pentru a-l repara- Axa Electronic.
„S-a întocmit procesul verbal, după trei zile am sunat să văd în ce stadiu se află televizorul. Mi s-a spus că nici nu s-au apucat de el, dar le-am răspuns că în termen de zece zile trebuie reparat, conform legii, în caz contrat mă voi adresa Protecţiei Consumatorului”, povesteşte cetăţeanul în reclamaţia scrisă.
Omul spune că i s-a închis telefonul în nas, iar după două ore de le conversaţia menţionată a primit un apel de la cei care trebuiau să-l repare, spunându-i că „au scos televizorul din garanţie, motivul fiind utilizarea necorespunzătoare”.
Cetăţeanul a mers la Electrica să verifice dacă în ziua în care s-a defectat aparatul au fost căderi de tensiune. O echipă de specialişti i-a verificat instalaţia din casă şi au constat că este bună. Ulterior, „reparatorii” au invocat că, „s-a defectat din cauza trăsnetului, dar în acea zi afară era foarte cald”.
Vâzând că nu se poate înţelege cu cei de la firmă, reclamantul s-a adresat magazinului de la care a achiziţionat produsul, dar reprezentanţii Domo i-au explicat că nu ţine de ei rezolvarea problemei. Au trecut aproape doi ani de la cumpărarea televizorului şi un an jumătate de la defectarea şi scoaterea lui din garanţie. În urmă cu puţin timp reclamantul s-a dresat APPC deoarece toate încercările sale de a rezolva situaţia s-au finalizat cu „închiderea uşilor în faţă”. Asociaţia intermendiază rezolvarea cazului. (E.H.)
În loc să repare produsul, firma l-a scos din garanţie
Marcel B din Cluj Napoca a reclamat la Asociaţia pentru