Bucurestenii vor putea circula cu masinile in conditii mai bune peste doi ani, cand se vor termina unele dintre lucrarile de largire a strazilor si cele la pasajele rutiere.
O data cu finalizarea primelor lucrari de largire a arterelor de circulatie, soferii nu vor mai fi nevoiti sa mearga cu viteza melcului si nu se vor mai trezi in ambuteiaje la tot pasul. Pe ansamblul Capitalei, traficul se va imbunatati cu aproape o treime fata de momentul actual, dupa cum au estimat edilii. Acest lucru se va intampla peste aproape doi ani si va fi influentat si de implementarea sistemului de management al traficului. Proiectul prevede modernizarea a 100 de intersectii, prin refacerea instalatiilor de semaforizare din centrul orasului si axele nord-sud si est-vest. Modernizarea se va incheia in mai 2008, dupa ce vor fi instalate camere video in intersectii pentru a-i disciplina pe soferi.
» Sistemul de management al traficului va imbunatati circulatia, dar nu va rezolva in totalitate problemele.
» Un alt sfat adresat de edili bucurestenilor a fost sa foloseasca RATB-ul in locul masinii personale, pentru a nu bloca traficul.
Bucurestenii vor putea circula cu masinile in conditii mai bune peste doi ani, cand se vor termina unele dintre lucrarile de largire a strazilor si cele la pasajele rutiere.
O data cu finalizarea primelor lucrari de largire a arterelor de circulatie, soferii nu vor mai fi nevoiti sa mearga cu viteza melcului si nu se vor mai trezi in ambuteiaje la tot pasul. Pe ansamblul Capitalei, traficul se va imbunatati cu aproape o treime fata de momentul actual, dupa cum au estimat edilii. Acest lucru se va intampla peste aproape doi ani si va fi influentat si de implementarea sistemului de management al traficului. Proiectul prevede modernizarea a 100 de intersectii, prin refacerea instalatiilor de semaforizare din centru