Iulius Group deschide maine la Cluj-Napoca al treilea mall din retea in urma unei investitii de 60 de milioane de euro. "Estimam ca vom avea peste 200.000 de vizitatori in primul week-end de la deschiderea Iulius Mall in Cluj-Napoca",
a declarat Iulian Dascalu, proprietarul grupului de companii Iulius. Deschiderea celui de-al doilea mall din Cluj-Napoca (dupa Polus Center) va insemna intrarea pe piata locala a retailerului francez Auchan, dar si a unor companii precum Mango Touch, Tiffi, Taylors, 30% din firmele de la Iulius Mall Cluj fiind nou intrate pe piata. Dascalu estimeaza ca mall-ul va avea minimum 30.000 de vizitatori pe zi, numarul acestora urmand sa creasca in week-end-uri. "Din experienta celorlalte mall-uri, in sezonul de sarbatori traficul zilnic se dubleaza sau chiar se tripleaza", a mai declarat omul de afaceri. Reprezentantii Iulius Group nu au dorit sa estimeze valoarea incasarilor realizate pana la sfarsitul anului, dar au mentionat ca au investit aproximativ un milion de euro in campania de deschidere si a evenimentelor realizate in primele zile.
Iulius Group deschide maine la Cluj-Napoca al treilea mall din retea in urma unei investitii de 60 de milioane de euro. "Estimam ca vom avea peste 200.000 de vizitatori in primul week-end de la deschiderea Iulius Mall in Cluj-Napoca",
a declarat Iulian Dascalu, proprietarul grupului de companii Iulius. Deschiderea celui de-al doilea mall din Cluj-Napoca (dupa Polus Center) va insemna intrarea pe piata locala a retailerului francez Auchan, dar si a unor companii precum Mango Touch, Tiffi, Taylors, 30% din firmele de la Iulius Mall Cluj fiind nou intrate pe piata. Dascalu estimeaza ca mall-ul va avea minimum 30.000 de vizitatori pe zi, numarul acestora urmand sa creasca in week-end-uri. "Din experienta celorlalte mall-uri, in sezonul de sarbatori traficul zilnic se dubleaza sau c