Inbev Romania, cel de-al treilea mare producator de bere de pe piata interna, a inregistrat, la srasitul celui de-al treilea trimestru, o majorare de 20% a afacerilor sale, pe fondul unei cresteri organice de 5,1% comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior.
Vanzarile totale din Europa Centrala si de Est au crescut cu 14,9% in comparatie cu aceeasi perioada a anului 2006, InBev Romania inregistrand o crestere de 20%. In aceste conditii, doar Ucraina a raportat o crestere superioara, de 21,3%, pe cand Rusia a inregistrat o crestere de 16,4%.
“Marca noastra de suflet, Bergenbier, dar si marcile premium pe care le producem, Beck's si Stella Artois, raman in continuare vectorii de crestere pentru InBev Romania”, a declarat Mihai Ghyka, director general al InBev Romania.
Piata din Romania a crescut, in primele noua luni ale lui 2007, cu 33 de procente, potrivit datelor furnizate de MEMRB. Europa Centrala si de Est inregistreaza, in continuare, cele mai bune rezultate din compania producatoare de bere, atingand o crestere semnificativa fata de cea mai mare majorare raportata in oricare dintre structurile zonale ale InBev, in cadrul carora doar America Latina de Sud a trecut pragul de 7%, potrivit datelor emise de companie.
Luna trecuta, reprezentantii companiei au anuntat ca vor transforma capacitatea de productie de la fabrica sezoniera din Baia Mare catre fabrica din Ploiesti, in scopul optimizarii productiei.
InBev Romania a realizat o crestere a vanzarilor de bere, in primul trimestru din 2007, de 40 % comparativ cu perioada similara din 2006, fiind cea mai mare crestere din Europa Centrala si de Est inregistrata de concernul multinational InBev.
Vanzarile totale din Europa Centrala si de Est au atins 14 milioane hectolitri, in crestere cu 15% fata de aceeasi perioada a anului 2006. Europa Centrala si de Est inregistreaza in co