Foto: Evz
Potential: peste doua milioane de euro
DBV Media House, regia care ii vinde publicitatea lui Dan Diaconescu de acum inainte, are in portofoliu Realitatea TV, MTV, Romantica, The Money Channel si revistele „Tango” si „My Band”
„Cred ca, intr-o piata in care se cumpara in functie de cantitatea audientei, si nu de calitatea acesteia, OTV va atrage bani. Exista o categorie de clienti care isi regasesc publicul-tinta la OTV. Este vorba despre producatorii de bunuri de larg consum”, spune Brindusa Vlanga, director general DBV Media House.
Pachetele de publicitate ale companiei DBV vor include si OTV, iar clientii vor putea opta si pentru acest post.
Clientii de publicitate clasici au ocolit OTV. Brandusa Vlanga estimeaza insa ca, anul viitor, va atrage peste doua milioane de euro din piata. „O experienta asemanatoare am avut cand lucram la Pro TV, cu programul Vacanta Mare, unde, la inceput, clientii nu intrau. Cateva emisiuni nu am avut nimic in materie de reclame.
Apoi au vazut ca atrage audienta si a devenit unul dintre cele mai vandute programe de la Pro TV”, spune ea.
„Ciumatul” publicitarilor
Asociat cu ideea de scandal, de neprofesionalism, ilegalitate (prin amenzile de la CNA) sau ca produs pentru oameni needucati si fara bani, canalul lui Diaconescu a fost ocolit de clientii traditionali de publicitate.
Argumentul principal: evitarea asocierii imaginii cu OTV.
Majoritatea reclamelor, filmate amatoricesc, par rupte de la inceputul anilor ‘90.
De aceea, clientii nu vin din randul jucatorilor clasici de pe piata. In acest an, de exemplu, au avut multe reclame pe OTV cabinetul de tratament naturist Fulga, Rosal Group (Silviu Prigoana) si Meridian (distribuitor auto).
Grosul banilor a fost adus de firme mici, hoteluri, restaurante, distribui