Cu o cota de aproximativ 34% din segmentul SUV-urilor si o crestere a vanzarilor totale de 60% in comparatie cu anul precedent, valoarea totala a automobilelor Hyundai vandute in 2007 va trece de 190 mil. euro.
Targetul Hyundai Auto Romania pentru anul in curs este de o crestere 60% in comparatie cu 2006, ceea ce ar determina atingerea unui nivel al vanzarilor de aproape 12.300 de unitati.
"Tintele de vanzari pentru 2008 va trebui sa sustina cresteri cuprinse intre 30 si 50 de procente, argumentele principale fiind evolutia pietei de import si lansarea a cel putin patru noi modele. Pretul mediu al autoturismelor Hyundai este de aproximativ 10-11 mii de euro, in timp ce pentru SUV-uri acesta este de 20-21 de mii de euro", a declarat Narcis Ghita, director general al Hyundai Auto Romania.
Potrivit estimarilor ZF, valoarea automobilelor Hyundai vandute in primele noua luni este de aproximativ 134,5 milioane de euro, valoare aferenta celor 8.815 unitati comercializate in intervalul ianuarie-septembrie. Astfel, in cazul unor vanzari totale de 12.300 de unitati, cifra de afaceri a importatorului Hyundai va ajunge in acest an la 190 de milioane de euro, potrivit estimarilor ZF.
"Majoritatea modelelor comercializate beneficiaza de oferte speciale, ceea ce se reflecta in pozitia detinuta de Hyundai pe piata autoturismelor de import", a mai spus Narcis Ghita.
Potrivit reprezentantilor APIA, piata locala va atinge in acest an un nivel de 340.000 de autovehicule, in crestere cu 14,4% in comparatie cu anul trecut, in conditiile in care in primele noua luni vanzarile de autovehicule noi a crescut cu 23,9%. In acelasi interval importurile s-au majorat cu 52,4%.
"Pentru 2008 previziunile par a sustine ideea unei cresteri a pietei totale cu 10%- 20%. In ceea ce priveste orientarea pietei, consideram ca modelele de import vor fi in c