Mai mulţi clienţi ne-au semnalat că primesc acasă facturi clonate, deja plătite. CEZ recunoaşte că nu poate ţine sub control datele procesate ale abonaţilor.CEZ Distribuţie, furnizorul de energie electrică în Oltenia, are din nou probleme cu facturile trimise abonaţilor. Recent, pe adresa GdS a sosit o nouă reclamaţie. Craioveanul Gheorghe Petre ne sesiza că a fost debranşat de la reţeaua electrică fără să fie înştiinţat. Omul nu mai primise facturi de ceva vreme şi aflase din presă sau de la vecini că abonaţii pot fi debranşaţi oricând, fără somaţie, şi se temea că i s-a întâmplat acelaşi lucru. Din fericire pentru el, de data aceasta, fusese doar o defecţiune tehnică. Tot zilele trecute, o abonată dintr-o localitate doljeană ne-a sesizat telefonic, mai mult plângând, că i-a fost „tăiată“ lumina. „Am fost la ei să plătesc, dar mi-au spus că nu pot să-mi ia banii fără facturi. Mi-au spus să mă duc acasă şi să aştept facturile. Le-am aşteptat, dar n-au mai venit. În schimb, ei mi-au tăiat lumina pentru neplată“, spunea femeia, supărată că i se strică toată mâncarea în frigider. „Eu le recomand conducătorilor acestei societăţi un examen psihiatric“, spunea recent Andrei Marin, unul dintre clienţii nemulţumiţi ai CEZ.
Avalanşă de facturi În timp ce unii abonaţi nu primesc deloc facturi şi apoi sunt debranşaţi, alţii primesc prea multe. Ieri, două craiovence au semnalat şi acest aspect. „Am primit trei facturi deodată, dar una este în dublu exemplar şi a fost plătită. Practic, nu am de plătit decât o singură factură, dar, când am văzut trei plicuri, mi-a stat inima în loc pentru că am crezut că vin iar şi îmi taie lumina, cum fac ei când se adună facturi, chiar dacă tu nu le primeşti. Dacă nu mă uitam cu atenţie pe facturi şi le plăteam, cine îmi dădea banii înapoi?“, a declarat Elena Jilavu, din cartierul Rovine. De altfel, doamna Jilavu nu este la prima păţ