Agentia de branding Grapefruit a castigat premiul Silver Pentawards pentru designul de ambalaj al produselor Transavia in cadrul competitiei Pentawards 2007. Distinctia a fost singurul premiu oferit in cadrul categoriei Food: Fish, Meat and Poultry de catre juriul Pentawards, format din specialisti internationali in design de ambalaj din agentii de design si companii precum Colgate-Palmolive sau Danone. „Ne bucura foarte mult recunoasterea internationala a muncii noastre, mai al
Agentia de
branding Grapefruit a castigat premiul Silver Pentawards pentru designul de
ambalaj al produselor Transavia in cadrul competitiei Pentawards
2007. Distinctia a fost singurul premiu oferit in cadrul categoriei Food: Fish, Meat and Poultry de catre juriul Pentawards, format din specialisti internationali in design de ambalaj din agentii de design si companii precum Colgate-Palmolive sau Danone.
„Ne bucura foarte mult
recunoasterea internationala a muncii noastre, mai ales ca vine de la singura
competitie specializata in packaging design. Un produs devine un brand
puternic si viabil doar in momentul in care are spune o poveste
altfel decat toti ceilalti”, a spus Marius Ursache, Chief Creative Officer al
agentiei de branding Grapefruit.
Noua identitate a brandului Trasavia, ce a inclus designul de ambalaj, a fost
lansata in iunie 2006. Agentia Grapefruit a redefinit atunci brandul
corporatist ca fiind unul eficient, energic si caracterizat de un autentic
spirit transilvanean. Designul ambalajului, realizat in colaborare cu reputatul
fotograf Razvan Voiculescu, a asigurat o foarte buna diferentiere a produselor
la raft si a determinat o crestere importanta a notorietatii firmei in
piata.
Pentru acelasi proiect, Gra