Liderul mondial OMG, situat pe poziţia a patra în România, atacă frontal primul loc pe piaţa locală. După şapte ani de prezenţă indirectă, Omnicom, gigantul industriei de publicitate se instalează pe piaţa românească de media prin înfiinţarea Omnicom Media Group (OMG) şi aducerea reţelei Phd. În toamna anului 2000, Carmen Tănăsie, marketing manager la compania Beiersdorf, începea discuţiile cu cel mai mare grup de comunicare din lume, pentru a aduce în România r
Liderul mondial OMG, situat pe poziţia a patra în România, atacă frontal primul loc pe piaţa locală. După şapte ani de prezenţă indirectă, Omnicom, gigantul industriei de publicitate se instalează pe piaţa românească de media prin înfiinţarea Omnicom Media Group (OMG) şi aducerea reţelei Phd.
În toamna anului 2000, Carmen Tănăsie, marketing manager la compania Beiersdorf, începea discuţiile cu cel mai mare grup de comunicare din lume, pentru a aduce în România reţeaua Optimum Media Direction (OMD), cea mai importantă din Omnicom Media Group (OMG).
Abia în luna august a acestui an, Omnicom a intrat cu toate armele de media în România şi a numit-o pe Carmen Tănăsie în funcţia de CEO al OMG România. Sarcina ei: să formeze şi să impună grupul pe o piaţă dinamică, evaluată, în 2007, la circa 500 de miloane de euro, cu 30% mai mult ca anul trecut.
Din punctul de vedere al ritmului de creştere, România este în primele zece pieţe de publicitate din lume, şi se poate dovedi una dintre cele mai bune investiţii. Ce a făcut concret, până acum, OMG pentru a-şi atinge obiectivele în România? În primul rând, şi-a pus la punct strategia, s-a constituit juridic şi pregăteşte lansarea agenţiei Phd. „Spre deosebire de OMD, care are o abordare clasică a campaniilor de media, Phd este specializată în dezvoltarea de soluţii de m