Alianţa Naţională a Organizaţiilor Studenţeşti din România lansează, astăzi, campania naţională „Academic versus Privat”, ce vizează stimularea conectivităţii între mediul academic şi cel privat/public. Principalele linii de acţiune sunt: adaptarea curriculei universitare, practica de specialitate, burse private, investiţii private, implicarea studenţilor în proiecte de cercetare.
Proiectul se va desfăşura în 8 centre universitare şi va include cercetări, campanii de informare şi dezbateri, la care vor fi invitaţi reprezentanţi ai comunicăţii academice, ai mediului privat şi ai instituţiilor, dar şi ai
ONG-urilor. Concluziile dezbaterilor vor cuprinde exemple de bună şi de proastă practică şi recomandări. (M.C.)
Alianţa Naţională a Organizaţiilor Studenţeşti din România lansează, astăzi, campania naţională „Academic versus Privat”, ce vizează stimularea conectivităţii între mediul academic şi cel privat/public. Principalele linii de acţiune sunt: adaptarea curriculei universitare, practica de specialitate, burse private, investiţii private, implicarea studenţilor în proiecte de cercetare.
Proiectul se va desfăşura în 8 centre universitare şi va include cercetări, campanii de informare şi dezbateri, la care vor fi invitaţi reprezentanţi ai comunicăţii academice, ai mediului privat şi ai instituţiilor, dar şi ai
ONG-urilor. Concluziile dezbaterilor vor cuprinde exemple de bună şi de proastă practică şi recomandări. (M.C.)