Gregory\'s Romania, filiala romana a lantului elen de restaurante fast-food, are in plan, pentru anul viitor, continuarea expansiunii prin deschiderea, in a doua jumatate a lui 2008, a unei prime locatii in afara Bucurestiului, cel mai probabil intr-un oras cat mai aproape de Capitala. In asteptarea trecerii pe profit in urmatorii doi ani, Gregory\'s prevede ca dezvoltarea pietei de profil va fi impulsionata de expansiunea mall-urilor, dar si de intrarea unor noi jucatori multinationali.
Pentru perioada ianuarie – octombrie 2007, Gregory’s estimeaza un volum de vanzari in valoare de 3,46 milioane de euro, iar pentru intregul an compania se asteapta la un total de 4 milioane de euro.
La inceputul anului, reprezentantii companiei preconizasera ca vanzarile pe 2007 vor atinge valoarea de 4,5 milioane de euro, in crestere cu 35% fata de cele 3,35 milioane de euro realizate anul trecut.
"Piata din Bucuresti este una stradala si una a birourilor. Nu luam in considerare extinderea acoperirii noastre prin locatii amplasate in mall-uri pentru ca aceste centre nu se potrivesc conceptului Gregory's, axat pe vanzarea de produse mai ales dimineata si amiaza, in timpul saptamanii", a declarat, pentru Wall-Street, Cristian Mesaros, directorul general al Gregory's Romania.
90-100.000 de euro, investitia initiala intr-un restaurant de 100 de metri patrati
Anul acesta, Gregory's incearca sa-si indeplineasca planul de a deschide inca 4 locatii situate in zone-cheie, precum Piata Charles de Gaulle si Piata Dorobanti, dar si acela de a recupera locul pierdut in Piata Romana.
In luna august a anului acesta, Gregory's a inchis restaurantul pe care il detinea in Piata Romana ca urmare a neintelegerilor cu proprietarul locatiei in cadrul careia functiona acesta.
Investitia minima pentru deschiderea unei noi locatii, de 100 de metri patrati, se ri