Nici n-a venit bine vestea ca Guvernul a aprobat trecerea aeroportului de la Ianca in proprietatea si administrarea Consiliului Judetean Braila, ca au aparut si zvonurile, pe aceasta tema. Vicepresedintele CJ, Niculina Moisescu, a auzit, astfel, zvonuri cum ca, de fapt, inca nu se pune problema ca CJ sa preia aeroportul, chiar daca a aparut o hotarire de guvern, in acest sens: "Am auzit niste voci si pe mine chiar m-au deranjat, ca de fapt si de drept nici nu s-ar da acum aeroportul de la Ianca, pentru ca trebuie sa treaca prin nu stiu ce consiliu, prin CSAT. Eu stiu ca inainte de a intra in discutia Guvernului, hotarirea respectiva trebuia sa aiba avizul CSAT-ului. Nu stiu de ce sint zvonurile astea, pastile aruncate de unul, de altul. In primul rind, noi trebuie sa facem demersurile necesare pentru a-l prelua si abia dupa ce se va face acest lucru, se va face inventarierea, pentru a vedea ce s-a dat si ce nu. Stiti ca, la momentul in care s-au inceput discutiile pe aceasta tema, se spunea ca nu se va preda absolut tot ce exista acolo, la Ianca. Dupa inventariere se va face concesionarea si se va stabili exact sarcina concesionarii, daca va fi helioport, aeroport de dezmembrari sau altceva".
Consilierul municipal PRM Mihai Danut a explicat ce inseamna, de fapt, "aeroport de dezmembrari", el asumindu-si si paternitatea acestei solutii de utilizare a obiectivului amintit: "Aeroportul de la Ianca este in acest moment un mare depozit al armatei romane, unde sint depozitate de la avioane pina la aruncatoare de rachete, armament serios, care se afla in hangare subterane. Problema este urmatoarea: nu exista echipamente de ghidare pentru timp de noapte, iar in aceste conditii cine se gindeste ca acel aeroport poate fi transformat cu una cu doua intr-un aeroport operational si pe timp de noapte, se inseala, pentru ca sint proceduri foarte grele. Acesta este unul d