BMW si Daimler, cei mai mari producatori mondiali de automobile de lux, au condus expansiunea pietei auto europene in octombrie, din moment ce noile modele au atras un numar semnificativ de cumparatori. Pietele cu cele mai importante cresteri au fost Polonia si Romania, scrie Bloomberg. Vanzarile din Europa au ajuns pana la 1,32 mil. unitati, in crestere cu 5,5% fata de 1,25 mil. unitati cat s-a inregistrat in perioada similara a anului trecut, se arata intr-un raport al Asociatiei Producatorilor de Automobile de la Bruxelles. Vanzarile pentru primele zece luni ale anului au avansat cu 1,2%, pana la 13,6 mil. unitati. Vanzarile BMW au inregistrat o crestere de 29%, pana la 73.587 vehicule, fiind impulsionate de cererea pentru modelele X5 si Mini. Numarul automobilelor livrate de Daimler a urcat cu 12%, ajungand la 73.650 de unitati, in fruntea preferintelor clientilor aflandu-se Mercedes C-Class si Smart.
BMW si Daimler, cei mai mari producatori mondiali de automobile de lux, au condus expansiunea pietei auto europene in octombrie, din moment ce noile modele au atras un numar semnificativ de cumparatori. Pietele cu cele mai importante cresteri au fost Polonia si Romania, scrie Bloomberg. Vanzarile din Europa au ajuns pana la 1,32 mil. unitati, in crestere cu 5,5% fata de 1,25 mil. unitati cat s-a inregistrat in perioada similara a anului trecut, se arata intr-un raport al Asociatiei Producatorilor de Automobile de la Bruxelles. Vanzarile pentru primele zece luni ale anului au avansat cu 1,2%, pana la 13,6 mil. unitati. Vanzarile BMW au inregistrat o crestere de 29%, pana la 73.587 vehicule, fiind impulsionate de cererea pentru modelele X5 si Mini. Numarul automobilelor livrate de Daimler a urcat cu 12%, ajungand la 73.650 de unitati, in fruntea preferintelor clientilor aflandu-se Mercedes C-Class si Smart.