Compania CNN are in vedere demararea unui proiect ce prevede cea mai mare extindere a resurselor media internationale din ultimii 27 de ani, dupa ce a pus capat unui parteneriat cu grupul Reuters, a anuntat grupul american de media.
CNN, parte a grupului Time Warner Inc, a anuntat miercuri ca va spori numarul reporterilor la nivel mondial, va infiinta o unitate de productie digitala in Londra, va deschide un sediu in Emiratele Arabe Unite si va investi foarte mult in operatiunile interne.
“Este vorba despre detinerea unui continut mai mare de informatii”, a declarat directorul managerial CNN International, Tony Maddox, adaugand ca “detinerea informatiilor pe care le difuzam, publicam si le facem accesibile partenerilor este baza activitatii noastre”.
Valoarea investitiilor se ridica la mai multe milioane de dolar, conform unor surse.
Incheierea parteneriatului cu Reuters vine dupa ce CNN a hotarat in august sa nu mai foloseasca serviciul de stiri furnizat de agentie. Surse apropiate CNN au precizat ca Reuters intentiona sa majoreze tariful de la 3,5 milioane dolari/an la aproape 10 milioane dolari.
Grupul Reuters, interesat sa intre in actionariatul agentiilor de rating
Pe de alta parte, directorul general al Reuters, Tom Glocer, a anuntat ca firma de media pe care o conduce ar putea aduce o noua dimensiune industriei de rating, prin intrarea in actionaratele unor agentii.
Glocer a subliniat ca achizitiile in industria agentiilor de rating raman la faza de proiect deoarece, anul viitor, Reuters va fi ocupat cu preluarea planificata de catre Thomson Corp.
“S-ar putea sa fie un moment foarte bun sa venim cu un model de marca transparenta, de incredere si care sa schimbe modelul industriei, sa scada masiv costurile, sa introduca ratinguri autogenerate si sa aplice talentu