Grupul Flamingo International a inregistrat o cifra de afaceri de 100,080 milioane euro in primele noua luni ale anului si estimeaza ca vanzarile anuale totale se vor ridica la aproximativ 165 milioane euro, iar cota de piata a companiei se va situa in jurul valorii de 17 %, au spus reprezentantii companiei.
Flamingo International a inregistrat un profit net in valoare de 684.000 euro in cel de-al treilea trimestru al anului, in confomitate cu planul de afaceri anuntat la inceputul anului.
"Evolutia grupului a fost in conformitate cu strategia si planurile noastre de business de pana acum, motiv pentru care suntem increzatori in faptul ca ne vom atinge obiectivul de business pentru anul acesta, acela de a transforma Grupul Flamingo International intr-o companie profitabila. In primele noua luni ale anului 2007 am consolidat reteaua de magazine Flanco World prin deschiderea a cinci noi unitati la nivel national, cu o suprafata totala neta de vanzari de peste 6.000 mp, iar in cel de-al treilea trimestru al anului am raportat un profit net de 684.000 euro," a declarat directorul executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.
Seful Flamingo a declarat ca grupul isi mentine estimarile conform carora anul acesta valoarea pietei de retail electronice, electrocasnice si IT&C va atinge un miliard de euro, inregistrand o crestere de 15% fata de 2006. Segmentul IT&C reprezinta anul acesta 30% din vanzari, cel de brown goods (electrocasnicele negre) si de white goods (electrocasnice albe) fiind la egalitate cu o pondere de 35% din piata. Pentru anul viitor,oficialii Flamingo Interntional estimeaza ca piata de electronice, electrocasnice si produse IT&C va ajunge la 1,1 milirde de euro. Produsele IT&C vor avea o avea o pondere de 35% din vanzari, urmate de brown goods cu 34% si de white goods cu 33%.
Cat priveste planul de patrundere pe pietele internat