Doar 140 din sutele de romani care sunt obligati sa astepte ore in sir atunci cand aleg sa calatoreasca cu avionul au depus plangere la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), majoritatea reclamatiilor fiind la adresa companiei aeriene Wizz Air, informeaza Realitatea TV.
Romanii au reclamat atat intarzierile sau anularea curselor, cat si faptul ca nimeni nu le-a explicat care sunt motivele. Au fost inregistrate si plangeri privind bagajele, insa ceva mai putine.
Potrivit ANPC, cele mai multe plangeri au fost depuse impotriva companiilor low-cost, astfel ca Wizz Air se afla pe primul loc in topul nemultumirilor. Compania aeriana este urmata de My Air si Blue Air.
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a anuntat ca toate plangerile depuse urmeaza sa fie analizate si apoi rezolvate.
Doar 140 din sutele de romani care sunt obligati sa astepte ore in sir atunci cand aleg sa calatoreasca cu avionul au depus plangere la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), majoritatea reclamatiilor fiind la adresa companiei aeriene Wizz Air, informeaza Realitatea TV.
Romanii au reclamat atat intarzierile sau anularea curselor, cat si faptul ca nimeni nu le-a explicat care sunt motivele. Au fost inregistrate si plangeri privind bagajele, insa ceva mai putine.
Potrivit ANPC, cele mai multe plangeri au fost depuse impotriva companiilor low-cost, astfel ca Wizz Air se afla pe primul loc in topul nemultumirilor. Compania aeriana este urmata de My Air si Blue Air.
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a anuntat ca toate plangerile depuse urmeaza sa fie analizate si apoi rezolvate.