Un afis publicitar care infatiseaza un skinhead care urineaza intr-o ceasca chinezeasca este folosit pentru a promova turismul londonez, arata SkyNews.
Imaginea controversata face parte dintr-o noua campanie Eurostar care este proiectata numai pentru piata belgiana. Afisul a ajuns peste tot in Brussels, Liege si Ghent, si promoveaza de fapt o linie feroviara de mare viteza catre capitala britanica.
Compania care a produs afisul publicitar este de parere ca acesta este extraordinar pentru turismul britanic. "Este amuzant si ar trebui sa arate imaginea unei Londre cosmopolite. Da, chiar cred ca asta spune", a insistat un purtator de cuvant al companiei Eurostar, Lesley Retallack.
"Toata ideea este ca Londra este chiar dupa colt", a adaugat Retallack.
Afisele au aparut pe 14 noiembrie si, de atunci, o singura persoana s-a plans in legatura cu ele.
Un afis publicitar care infatiseaza un skinhead care urineaza intr-o ceasca chinezeasca este folosit pentru a promova turismul londonez, arata SkyNews.
Imaginea controversata face parte dintr-o noua campanie Eurostar care este proiectata numai pentru piata belgiana. Afisul a ajuns peste tot in Brussels, Liege si Ghent, si promoveaza de fapt o linie feroviara de mare viteza catre capitala britanica.
Compania care a produs afisul publicitar este de parere ca acesta este extraordinar pentru turismul britanic. "Este amuzant si ar trebui sa arate imaginea unei Londre cosmopolite. Da, chiar cred ca asta spune", a insistat un purtator de cuvant al companiei Eurostar, Lesley Retallack.
"Toata ideea este ca Londra este chiar dupa colt", a adaugat Retallack.
Afisele au aparut pe 14 noiembrie si, de atunci, o singura persoana s-a plans in legatura cu ele.