Chiriaşii sunt obligaţi să păstreze sigla firmei indiferent de activitatea desfăşurată. În urmă cu câţiva ani, spălătoriile Nufărul erau acuzate de monopol pe piaţa de profil. Între Chiriaşii sunt obligaţi să păstreze sigla firmei indiferent de activitatea desfăşurată.
În urmă cu câţiva ani, spălătoriile Nufărul erau acuzate de monopol pe piaţa de profil. Între timp însă, noii competitori care au apărut pe acest segment au reuşit să muşte o cotă de 35% dintr-o piaţă estimată în acest an la valoarea de peste 3,5 milioane de euro.
Vechile spălătorii Nufărul şi-au păstrat o cotă majoritară de 65%, însă, pentru întregirea veniturilor rezultate din activitatea principală de curăţare şi spălare, s-a trecut la închirierea spaţiilor, aflate numai în puncte centrale din Capitală.
100 de centre în punctele-cheie din Capitală
Dan George Stroescu, director general al companiei, susţine că 50% din spaţiile pe care Nufărul le deţine în Capitală sunt închiriate, fie în totalitate, fie parţial. "Din cele 100 de centre din Bucureşti, aproximativ jumătate sunt închiriate, această activitate acoperind aproximativ 20% din cifra de afaceri anuală", a precizat, pentru "Adevărul", Stroescu. Este ştiut faptul că spălătoriile Nufărul beneficiază de spaţii centrale, chiria pentru o asemenea locaţie fiind semnificativă.
În plus, companiile sau persoanele juridice care închiriază un spaţiu aflat în proprietatea Nufărul sunt nevoite să păstreze la intrare sigla de spălătorie, chiar dacă în interior se desfăşoară o cu totul altă activitate. Stroescu justifică această condiţie ca făcând parte integrantă din nevoia de reclamă a companiei pe care o conduce. "Am preferat să menţinem firmele Nufărul chiar şi în cazul spaţiilor închiriate în totalitate către agenţi economici pentru a avea o mai mare expunere", susţine preşedintele Nufărul.
Acolo unde funcţione