Puma Sports România, subsideiara producătorului german de echipamente sportive Puma va deveni operaţională în prima zi a anului viitor.
Alături de magazinul din Capitală, Puma va mai inaugural un magazin în Constanţa, acesta urmând să fie amplasat în centrul commercial City Park.„Am ales să deschidem un magazin în Constanţa deoarece aici a fost construit un nou mall”, a precizat Stefan Pesendorfer, Area General Manager Puma EEMEA.
Strategia de extindere pe piaţa românească presupune deschiderea a cel puţin cinci magazine noi în următorii ani. Locaţiile avute în vedere de oficialii producătorului european sunt viitoarele mall-urile, dar şi spaţiile stradale din oraşele cu peste 100.000 de locuitori.
Preţurile produselor comercializate în România vor fi apropiate de nivelul celor din Uniunea Europeană, acestea plecând de la 5 euro pentru accesorii şi putând ajunge la 2.000 de euro pentru un echipament sportiv complet. Până în acest moment, produsele Puma au fost importate şi distribuite în România prin firma Mexxem din Cluj-Napoca, care va continua colaborarea cu producătorul german până când subsidiara va deveni operaţională.
Compania Puma s-a născut în 1948 în urma divizării companiei Gebrüder Dassler Schuhfabrik (Dassler Brothers Shoe Factory) fondată de Rudolph şi Adolf Dassler în 1924. A doua companie rezultată în urma acestei diviziuni a fost Adidas.
În luna iulie a acestui an, compania franceză PPR, care deţine marca de lux Gucci, a anunţat că deţine 62,1% din acţiunile Puma, în urma unei oferte publice de 5,3 miliarde de euro. Restul de 37,9% din capitalul companiei germane sunt listate la bursa. Vânzările Puma au crescut anul trecut cu peste 33%, la 2,37 miliarde euro, în timp ce profitul grupului s-a diminuat cu 7,9%, la 263,2 milioane euro. (A.G.)
Puma Sports România, subsideiara producătorului german de echipamente sportiv