Craiovenii consideră că sunt traşi în piept când vine vorba să plătească apa caldă consumată. Oamenii sunt nemulţumiţi şi de lipsa de eficienţă a asociaţiilor de proprietari, cărora ar trebui să le fie restrânse atribuţiile. Taxarea incorectă a apei calde a fost subiectul principal în cadrul unei întâlniri a Comitetului Consultativ Cetăţenesc, care s-a desfăşurat joi, la Primăria Craiova. Deşi, oficial, directorul Regiei Autonome de Termoficare (RATf), Tatian Tudorache, fusese invitat în rândul craiovenilor pentru a le împărtăşi strategia de recuperare a debitelor de la asociaţiile de proprietari, cei prezenţi au considerat că urgente sunt alte probleme cu care ei se confruntă zi de zi. „Apa caldă! Sau, mai bine zis, cum plătim noi apă caldă, când de fapt curge rece. Să vă explic ce se întâmplă zi de zi, la blocurile din Rovine, acolo unde locuiesc. Când dăm drumul la apă, trebuie să o lăsăm să curgă ceva timp până se încălzeşte. Nu o putem folosi. Cu toate astea, contorul din casă înregistrează consumul de apă caldă, pe care, culmea, trebuie să o plătim la preţul aferent. Ne-am săturat să aruncăm aiurea banii pe fereastră“, a menţionat unul dintre membrii comitetului. Auzind această discuţie, unul dintre cei sosiţi la adunare şi-a amintit că şi cei din cartierul 1 Mai şi din zona străzii Maria Tănase se confruntă cu aceeaşi problemă: apă rece taxată drept apă caldă. „Colegul meu are dreptate! De ce să plătim noi pentru că există probleme la regie? Să găsească o modalitate ca în momentul în care deschidem robinetul de apă caldă să curgă caldă, nu rece. Dacă vrem rece, folosim celălalt robinet“, a spus alt membru.
Soluţii pentru o plată echitabilă Cum discuţia s-a aprins, tot mai mulţi participanţi reclamând astfel de probleme în cartierele din Bănie, Tudorache s-a văzut obligat să le ofere o explicaţie. „Nu vă faceţi probleme. Gigacalorimetrul de la scara