New Link, compania care opereaza reteaua de magazine Sony Center, specializate in electronice, estimeaza afaceri de aproape 17 mil. euro in acest an, in crestere cu 55% fata de 2006, pe fondul majorarii vanzarilor online si al dezvoltarii retelei de magazine.
"Ajungem la 16-17 milioane de euro daca perioada care a ramas pana la sfarsitul anului va urma trendul cresterii inregistrate pana acum. Au crescut vanzarile si in magazinele existente, si in cele nou deschise, pe mediul online, dar si in retelele cash&carry", a declarat Nicolae Dumitrescu, directorul de vanzari al Sony Center.
Un aport substantial la businessul companiilor de electronice si electrocasnice il reprezinta vanzarile din ultimul trimestru al anului, dar si vanzarile realizate in ultima luna de vara, in perioada concediilor.
"De cativa ani august este o luna fructuoasa. Este momentul cand cei care lucreaza in alte tari vin acasa si fac cadouri. Mai bun este insa intervalul octombrie - decembrie, cand se realizeaza vanzarile care in mod normal au loc in sase luni normale de activitate", spune Dumitrescu.
Compania detine in prezent o retea formata din 7 magazine proprii si 2 magazine francizate, in Pitesti si Constanta. Singurul magazin propriu detinut in afara Capitalei este cel deschis in Cluj, cu o investitie de 80.000 de euro, in centrul comercial Polus Center. Strategia de dezvoltare pe termen lung presupune, potrivit lui Dumitrescu, largirea retelei pana la 15 unitati, investitia pentru un magazin cu o suprafata de 100 - 150 de metri patrati fiind de 50.000 - 80.000 de euro.
"Vom mai deschide pana in 2010, poate chiar 2009, inca sase magazine. Vor fi investitii proprii si va fi doar cate un magazin pe oras pentru ca nu se justifica mai mult de o unitate altundeva decat in Bucuresti."
Urmatoarele orase in care New Link va deschide magazine Sony Center sunt Braso