Publicitate la hrana pentru nou-nascuti, comercializata sub eticheta "formula de inceput" se va limita la publicatiile de specialitate care abordeaza teme legate de cresterea copiilor si in cele stiintifice, dar Romania va putea impune si alte restrictii sau interdictii acestei publicitati.
De asemenea, in cazul formulelor de inceput, adica al alimentelor pentru nou-nascuti, nu trebuie sa se faca publicitate la punctele de vanzare sau de distribuire de esantioane sau sa aplice alte practici de promovare a vanzarii directe cu amanuntul.
In plus, producatorii si distribuitorii de formule de inceput nu pot furniza marelui public, nici femeilor insarcinate, mamelor sau membrilor familiei acestora produse gratuite ori cu pret redus, esantioane sau orice alte cadouri de promovare, nici direct, nici indirect prin intermediul sistemului de ingrijire a sanatatii sau al lucratorilor din acest sistem.
Mai mult, conform noului Ordin, toate materialele informative cu privire al alimentatia nou-nascutilor trebuie sa promoveze alaptarea la san si sa nu lase impresia ca folosirea unor formule artificiale ar fi superioara alaptatului la san.
Publicitate la hrana pentru nou-nascuti, comercializata sub eticheta "formula de inceput" se va limita la publicatiile de specialitate care abordeaza teme legate de cresterea copiilor si in cele stiintifice, dar Romania va putea impune si alte restrictii sau interdictii acestei publicitati.
De asemenea, in cazul formulelor de inceput, adica al alimentelor pentru nou-nascuti, nu trebuie sa se faca publicitate la punctele de vanzare sau de distribuire de esantioane sau sa aplice alte practici de promovare a vanzarii directe cu amanuntul.
In plus, producatorii si distribuitorii de formule de inceput nu pot furniza marelui public, nici femeilor insarcinate, mamelor sau memb