Millennium Bank, cel mai mare grup financiar privat din Portugalia, a demarat promovarea in mass media a proiectului „Bradul Millennium”. Campania, o adaptare a unui concept international, se va derula in perioada 19 noiembrie - 10 decembrie pe urmatoarele posturi de televiziune: Antena 1, Prima, ProCinema, Discovery, AXN, NG, B1TV si Pro TV. Prin mesajele campaniei, banca ii invita pe romani sa participe la aprinderea celor peste doua milioane de beculete, mome
Millennium Bank, cel mai mare grup financiar privat din Portugalia,
a demarat promovarea in mass media a proiectului „Bradul
Millennium”. Campania, o adaptare a unui concept
international, se va derula in perioada 19 noiembrie - 10 decembrie pe urmatoarele posturi de televiziune: Antena 1, Prima, ProCinema, Discovery, AXN, NG, B1TV si Pro TV.
Prin mesajele
campaniei, banca ii invita pe romani sa participe la
aprinderea celor peste doua milioane de beculete,
moment ce va fi marcat de concerte, jocuri de artificii si inaugurarea
Parc Millennium din Piata Unirii, a spus Raluca Simu, Head of Corporate
Communications la Millennium Bank. In comunicarea media sunt implicate agentia
GMP Advertising, responsabila de partea de creatie si ATL, Initiative
Media responsabila de partea de media, si compania
Daedalus/Millward Brown, cea care se va ocupa de cercetare.
Millennium Bank,
subsidiara celui mai mare grup privat din Portugalia, Millennium bcp, si-a inceput
activitatea activitatea pe piata romaneasca pe data de 11 octombrie 2007 prin
deschiderea simultana a 39 de sucursale, in Bucuresti si in opt orase din tara.
Millennium Bank se adreseaza atat companiilor cat si populatiei,
printr-o gama larga de produse.
Sursa: Millennium B