Majoritatea celebritatilor si-au deschis, la un anumit punct al carierei, o afacere, insa, au realizat curand ca a fi cunoscut nu-ti garanteaza succesul in afaceri, informeaza "Gardianul".
Unul dintre exemple este Anda Adam care si-a deschis un salon pe care l-a numit "By Anda Adam", insa pe care a fost obligata sa-l inchida dupa doi ani. Intre timp, mai deschisese unul, dar a renuntat si la acesta, declarand ca nu mai are timp sa se ocupe de afaceri.
Si-a deschis, totusi, o scoala de dans, despre care spune ca este un business legat de domeniul care a facut-o celebra. Pe langa orele de dans pe care cativa profesionisti le ofera doritorilor, Anda inchiriaza sala si vedetelor care vor sa exerseze coregrafia pentru videoclipuri si concerte.
Un exemplu pozitiv este Irinel Columbeanu. El era un om de afeceri si inainte sa devina celebru alaturi de sotia sa, Monica. Insa celebritatea i-a adus si mai mult succes in afaceri. Printre multele afaceri pe care le intreprinde, Irinel Columbeanu a lansat si un ciment deosebit care, dupa cum probabil va asteptati, se numeste columbeanit.
Alexandru Papadopol s-a gandit sa investeasca intr-un restaurant impreuna cu fratele sau. Ca sa atraga clientii, l-a numit "La Papi" si, pentru a deveni mai popular printre acestia, si-a pus chiar el sortul de bucatarie si a servit cu mana lui preparate italienesti si pana acum aceasta strategie a mers de minune.
Emil Mitrache, Americanu' din "La bloc", si-a deschis si el un restaurant italienesc, despre care spune chiar el ca nu a fost cea mai buna idee de investitie. Desi lansarea localului a fost destul de mediatizata, se pare ca vedeta n-a reusit sa-si convinga clientii ca el vinde cea mai buna pizza.
Andreia Sibechi, una dintre componentele trupei Trident, a pus si ea bani la ciorap pentru zile negre, mai ales ca formatia