Citibank Romania, filiala locala a celui mai puternic grup financiar la nivel mondial, accelereaza pe piata de consumer prin divizia de finantare persoane fizice, unde va mai deschide pana la finele anului 8 agentii si 4 centre de vanzari directe. In acest moment, ofera servicii prin 31 de agentii si 44 de centre de vanzari directe.
“Piata a crescut mai mult decat PIB-ul, datorita deschiderii bancilor catre retail – in special in perioada 2004-2005. Odata cu diminuarea numarului de emisiuni de titluri de stat, majoritatea bancilor s-au concentrat pe dezvoltarea serviciilor si produselor dedicate persoanelor fizice si IMM-urilor”, a declarat pentru Wall-Street Shahmir Khaliq, Citigroup Country Officer.
In perspectiva, seful Citibank Romania crede ca IMM-urile vor creste, iar piata bancara va creste si ea, ceea ce este o evolutie normala pentru un mediu in plina dezvoltare.
“Consider ca, in 2008, piata bancara romaneasca nu va fi cu mult diferita fata de prezent, dar va fi cu siguranta ceva mai mare, poate mai consolidata, definita printr-o competitie mai pronuntata si o mai mare maturitate a jucatorilor. Cred ca aceasta evolutie va fi in avantajul clientilor, care vor beneficia de mai multa transparenta si de produse si servicii mai bune”, enunta Shahmir Khaliq.
In acest an, cel mai bun de la venirea Citi in Romania, in 1996. atat divizia dedicata persoanelor fizice, cat si cea de corporate banking au contribuit semnificativ la dezvoltarea bancii.
Shahmir Khaliq crede ca unul dintre principalele motive care au stat la baza acestei cresteri a fost faptul ca grupul a investit mult in pregatirea si perfectionarea angajatilor bancii, precum si in dezvoltarea de produse si in extinderea retelei.
“In paralel, investim constant in tehnologie, pentru a asigura mereu calitatea serviciilor asteptata de clienti din partea Citi. Intotdeauna