Aflat in vizita la santierul viitorei autostrazi Transivania ambasadorul Americii i-a dat, in mod diplomatic, o lectie de inginerie Ministrului Transportului. Nicholas Taubman a afirmat ca intelege ingrijorarea lui Ludovic Orban privind intarzierea turnarii primului asfalt. Oficialul american, a afirmat insa ca operatiunea in cauza a fost intarziata de conditiile climaterice.
Nicholas Taubman sustine ca Autostrada Transilvania reprezinta in acest moment cel mai ambitios proiect de infrastructura din Europa. Taubman a adugat ca, dupa discutiile pe care le-a avut cu oficialii companiei americane, poate da asigurari ca autostrada va satisface parametrii de calitate ceruti de Uniunea Europeana si de NATO.
Oficialul American affirma ca lucrarile au devansat graficul de executie. Totusi, o parte din lucrari nu au putut fi efectuate din cauza climei.
“Consider ca ingrijorarea exprimata de ministrul Transporturilor este perfect justificata. Totusi, din discutiile avute cu Bechtel am inteles ca asfaltarea nu se poate efectua in conditii optime decat la temperaturi de peste 10 grade. Astazi sunt numai 3 grade”, a declarat Nicholas Taubman.
La randul sau, purtatorul de cuvant al companiei americane a reamintit ca Bechtel a depasit deja planul de lucrari cu cel putin 20%. “Guvernul a alocat pentru anul acesta 120 de milione. Cred ca pana la sfirsitul anului valorea totala a lucrarilor prestate de Bechtel va ajunge in jurul valorii de 180 de milioane de euro”, a spus Bogdan Sgarcitu.
Aflat in vizita la santierul viitorei autostrazi Transivania ambasadorul Americii i-a dat, in mod diplomatic, o lectie de inginerie Ministrului Transportului. Nicholas Taubman a afirmat ca intelege ingrijorarea lui Ludovic Orban privind intarzierea turnarii primului asfalt. Oficialul american, a afirmat insa ca operatiunea in cauza a fost intarzia