Dupa ce prefectul Nicolae Alexandri a atacat in instanta de contencios administrativ cele trei hotarari locale aprobate in 2005 privitoare la aceasta activitate, ridicarea masinilor in Ploiesti este suspendata de drept pana la sentinta judecatorului. „Din momentul in care am primit de la Primaria Ploiesti aceasta dispozitie am incetat activitatea pe acest segment.
Autovehiculele speciale de ridicari au fost transformate in masini de adunat frunzele pe bulevard, iar inspectorii de la acest serviciu vor face poze masinilor parcate ilegale, poze care vor fi postate pe site-ul ADPP. Am avut doua procese cu soferi care parcasera aiurea, ambele fiind castigate de ADPP.
Nu stiu cum sa comentez aceasta situatie, dar nu pot sa nu-mi aduc aminte perioada de sase luni, cand nimeni in Ploiesti nu ridica masini lasate aiurea si peste tot era un haos. Cat despre politisti, atunci cand vor trebui sa ridice masini, cu ce utilaje vor face aceasta operatiune?”, se intreaba directorul Ionescu.
Prefectul Alexandri a considerat aceasta activitate a ADPP ilegala, dat fiind ca numai politia are voie sa ridice autoturism parcate ilegal.
Pana joi, ADPP bloca sau ridica zilnic cel putin 30 de masini pe zi. Aceasta activitate aducea bani frumosi la bugetul local, daca ne gandim ca deblocarea, platita pe loc costa 70 de lei, iar recuperarea masinii din parcul auto, pe fiecare zi de parcare era de 150 lei. Dupa ce prefectul Nicolae Alexandri a atacat in instanta de contencios administrativ cele trei hotarari locale aprobate in 2005 privitoare la aceasta activitate, ridicarea masinilor in Ploiesti este suspendata de drept pana la sentinta judecatorului. „Din momentul in care am primit de la Primaria Ploiesti aceasta dispozitie am incetat activitatea pe acest segment.
Autovehiculele s