Noi cartiere de afaceri sau rezidenţiale primesc aprobarea de construcţie, dar fără infrastructura necesară Primarul general Adriean Videanu ne lasă pe final de mandat o moştenire
Noi cartiere de afaceri sau rezidenţiale primesc aprobarea de construcţie, dar fără infrastructura necesară
Primarul general Adriean Videanu ne lasă pe final de mandat o moştenire grea: încă cinci ani de trafic infernal.
Credeţi însă că atunci vom scăpa? Ei bine, nu. În următorii ani, în Bucureşti se vor finaliza zeci de proiecte imobiliare, majoritatea concentrate în interiorul oraşului, care vor atrage un număr şi mai mare de autoturisme.
Potrivit unui studiu al companiei Colliers International, în următorii trei ani vor fi gata încă 15.000 de noi locuinţe. Partea proastă este că acestea, poziţionate în zone centrale ale Capitalei, nu vor face decât să sugrume şi mai mult traficul.
West Park, Quadra Place, Orhideea Gardens, dar şi viitoarele Grozăveşti Project, Sema Park, Sevastopol sau Europa Towers sunt doar câteva din investiţiile care sunt concentrate în zona Militari-Unirii. "Bucureştiul îşi va dubla populaţia în următorii 10 ani", a prognozat şi Adriean Videanu la un simpozion pe teme de infrastructură.
Primarul general a mai spus că administraţia locală este forţată să ţină pasul cu nevoia de dezvoltare a Capitalei, recunoscând că în prezent infrastructura este deja depăşită.
Drumul Taberei, închis de malluri
Traficul este zilnic paralizat de la cartierul Cotroceni către Militari-Drumul Taberei, mai ales după ora 16.00. "Nu avem metrou, aşa că transportul de suprafaţă este unica variantă, chiar dacă traficul este groaznic după ora 4-5 după-amiaza şi o ţine aşa până după opt", a spus Mihai Burduja, care locuieşte pe Bulevardul Timişoara.
Unul dintre motivele pentru care o distanţă de aproximativ un km este parcursă şi în