Noile trenuri, în valoare de peste 100 milioane de euro, au produs mai multe pagube decât beneficii, bucureştenii sufocându-se în continuare în metroul pe care-l aşteaptă nepermis de mult. Noile trenuri, în valoare de peste 100 milioane de euro, au produs mai multe pagube decât beneficii, bucureştenii sufocându-se în continuare în metroul pe care-l aşteaptă nepermis de mult.
În loc de "La mulţi ani!" pentru împlinirea a 30 de ani de metrou în Capitală, bucureştenii se plâng de serviciile proaste oferite de Metrorex. Ei nu sunt interesaţi de anunţul făcut ieri de ministrul transporturilor, Ludovic Orban, legat de finalizarea lucrărilor la tronsonul Nicolae Grigorescu-Linia de Centură, atâta vreme cât în prezent toate magistralele sunt supraaglomerate.
"La Crângaşi sau Ştefan cel Mare, metroul vine chiar şi la 15-20 de minute când deja nici măcar nu mai încap toţi călătorii. Urcă zece şi restul rămân să-l aştepte pe următorul", a spus Alexandru Ifteme, student din Craiova, care circulă zilnic cu metroul.
Zi de zi şi mai ales la orele de vârf, peste 350.000 de bucureşteni traversează Capitala cu metroul, aducându-i Metrorex un venit lunar de aproximativ şase milioane de euro. Chiar dacă este cel mai rapid mijloc de transport în comun, bucureştenii se plâng că nu este nici pe departe atât de confortabil să foloseşti metroul la orele de vârf sau seara, asta chiar dacă intervalul de succesiune a trenurilor este cuprins, potrivit Metrorex, între 4 şi 7 minute.
Cele mai aglomerate staţii de metrou sunt Crângaşi, Eroilor, Grozăveşti, Victoriei, Unirii, Obor. "La staţia Eroilor, vin două de Militari, unul de Dristor 2, iar zilele trecute am aşteptat 15 minute, la ora 10.00, să vină metroul spre Unirii-Republica. Şi ăştia bat câmpii când spun că vine la patru minute!", a spus Nicu Arvinte, student.
La fel se întâmplă şi pe tronsonul Piaţa Vic