Inaugurarea şoselei de ocolire a municipiului Piteşti nu rezolvă gravele probleme de trafic cu care se confruntă călătorii pe drumurile României. Centura Piteştiului a fost inagurată ieri Inaugurarea şoselei de ocolire a municipiului Piteşti nu rezolvă gravele probleme de trafic cu care se confruntă călătorii pe drumurile României.
Centura Piteştiului a fost inagurată ieri cu mare fast în prezenţa primului-ministru Călin Popescu Tăriceanu. Au participat ministrul transporturilor, alţi membri ai guvernului, a ambasadorului Marii Britanii la Bucureşti, Mircea Geoană, Nicolae Văcăroiu, precum şi alte oficialităţi centrale şi locale.
La Centura ocolitoare au lucrat peste 1.200 de angajaţi români, dar şi 17 tehnologi italieni Întârzierile s-au datorat, în primul rând, încurcăturilor create de primari, încurcături constând în câte patru-cinci suprapuneri de proprietari pe aceleaşi terenuri, mai mulţi proprietari de drept, acţionând în instanţă abuzurile şi obţinând, e drept pentru doar câteva săptămâni, chiar suspendarea lucrărilor.
Hoţii au furat indicatoarele
Centura măsoară aproape 14 km şi face parte din Coridorul 4 Pan-european, care face legătura Capitalei (pe Autostrada Bucureşti-Piteşti), cu Rm. Vâlcea şi Vama Nădlac spre Europa de Vest, ocolind Piteştiul. Costurile lucrărilor la Centura Ocolitoare s-au ridicat la peste 120 milioane de euro. Această investiţie se speră să contribuie la fluidizarea traficului rutier pe rutele amintite, dar şi la decongestionarea traficului rutier pe raza municipiului Piteşti care, de câţiva ani buni, devenise infernal.
Numai că, în timp ce politicienii se "bat" pe paternitatea investiţiei, hoţii au furat deja din glisiere, semne rutiere şi panourile antizgomot. În discursul său, primul-ministru a prezentat, printre altele şi avantajele centurii ocolitoare a Piteştiului: "A fost scos definitiv din