Cei care vor să îşi tuneze maşina au, practic, nenumărate posibilităţi. Cel mai la îndemână ar fi dotarea cu bare de fibră de sticlă sau carbon, pe partea din faţă şi în spatele automobilului, precum şi praguri laterale, montate sub portiere. Pentru un efect mai puternic, maşinii i se poate instala şi un eleron, deasupra portbagajului. Împătimiţii de tuning aleg, adesea, jenţi din aliaj sau material forjat şi cauciucuri mult mai late decât cele cu care a fost prevăzut, iniţial, automobilul.
Farurile pot fi şi ele schimbate, fie prin aplicarea unei sticle negre, fie prin dotarea cu proiectoare xenon. Orice pasionat îşi va dota maşina tunată şi cu o instalaţie de sonorizare puternică. Pentru un sunet impecabil e obligatoriu să nu lipsească staţia de sonorizare, subwoofer, pentru bas, boxe pentru medii, tweetere, pentru sunetele înalte şi bineînţeles un CD-player. Pentru a putea dezvolta sute de cai putere, motorului i se poate aplica un compresor, ce introduce aer în motor, asigurând o ardere mai puternică.
Pentru şi mai multă putere, este necesară instalarea unei turbine, care, spre deosebire de compresor, nu foloseşte din forţa motorului, introducând aerul în cilindrii, prin utilizarea gazelor evacuate. Evident, toate acestea presupun şi costuri. Dacă modificarea exteriorului costă între 800 şi 1000 de euro, în funcţie de preferinţe, o sonorizare bună poate presupune, la rându-i, cheltuirea a cel puţin 1000 de euro. Pentru jenţi şi cauciucuri, eşti nevoit să mai scoţi din buzunar alte 2000 de euro, în timp ce turbina aplicată motorului costă în jur de 3000 de euro. (R.F.)
Cei care vor să îşi tuneze maşina au, practic, nenumărate posibilităţi. Cel mai la îndemână ar fi dotarea cu bare de fibră de sticlă sau carbon, pe partea din faţă şi în spatele automobilului, precum şi praguri laterale, montate sub portiere. Pentru un efect mai puternic, maşinii