Costul lucrarilor pentru partea de nord si de sud a soselei de centura a Bucurestiului s-a triplat in perioada 2004-2007, la doua miliarde de euro, fata de intervalul 2002-2004, cand au fost realizate studiile de fezabilitate, din cauza avansului preturilor la terenurile ce vor fi expropriate, informeaza Mediafax.
"Asta inseamna sa nu construiesti la timp autostrazi. Ar trebui sa plateasca toti ministri care au trecut prin minister macar cu rusinea. (...) Obiectivul nostru este sa semnam executia pana la 1 octombrie 2008 si va fi un contract de concesiune, deoarece sumele sunt foarte mari. Termenul de executie este de doi ani, dar am solicitat constructorilor sa finalizeze mai repede lucrarea", a declarat, miercuri, ministrul Transporturilor Ludovic Orban.
Mai multe stiri pe
Costul lucrarilor pentru partea de nord si de sud a soselei de centura a Bucurestiului s-a triplat in perioada 2004-2007, la doua miliarde de euro, fata de intervalul 2002-2004, cand au fost realizate studiile de fezabilitate, din cauza avansului preturilor la terenurile ce vor fi expropriate, informeaza Mediafax.
"Asta inseamna sa nu construiesti la timp autostrazi. Ar trebui sa plateasca toti ministri care au trecut prin minister macar cu rusinea. (...) Obiectivul nostru este sa semnam executia pana la 1 octombrie 2008 si va fi un contract de concesiune, deoarece sumele sunt foarte mari. Termenul de executie este de doi ani, dar am solicitat constructorilor sa finalizeze mai repede lucrarea", a declarat, miercuri, ministrul Transporturilor Ludovic Orban.
Mai multe stiri pe