Lucrările de extindere la patru benzi a centurii de nord a Capitalei vor costa 253 milioane lei (circa 72 milioane euro) şi vor fi executate pe trei tronsoane, până în anul 2009, fondurile provenind de la bugetul de stat. Termenul de execuţie pentru toate cele trei tronsoane este de 24 luni.
Potrivit Mediafax, lucrările la centura de nord a Bucureştului au început ieri, şoseaua urmând să facă legătura între DN1 Bucureşti-Ploieşti, Autostrada Bucureşti - Piteşti şi Autostrada Soarelui. Unul dintre tronsoane, între localităţile Tunari şi Mogoşoaia, cu o lungime de cinci kilometri, va fi executat de firma Alpine, investiţia fiind evaluată la 101 milioane lei.
Pe acest tronson există însă pro-bleme legate de exproprieri, deoarece există zece case situate pe traseu. „Pe tronsonul unde lucrează Alpine există probleme mari cu exproprierile, deoarece există zece proprietăţi unde se află case, unele locuite, altele nu”, a declarat, ieri, directorul Regionalei de Drumuri şi Poduri Bucureşti, Pintilie Bogdan. Tronsonul Tunari - Autostrada Soarelui va fi făcut de firma Romstrade, costul proiectului ridicându-se la 88 milioane lei. Compania greacă Aktor a câştigat licitaţia pentru tronsonul între Chitila şi Mogoşoaia, cu o lungime de circa opt kilometri, însă licitaţia a fost contestată de către firma Colas din Franţa. Această etapă a lucrărilor a fost evaluată la 64 milioane lei. (T.L.V.)
Lucrările de extindere la patru benzi a centurii de nord a Capitalei vor costa 253 milioane lei (circa 72 milioane euro) şi vor fi executate pe trei tronsoane, până în anul 2009, fondurile provenind de la bugetul de stat. Termenul de execuţie pentru toate cele trei tronsoane este de 24 luni.
Potrivit Mediafax, lucrările la centura de nord a Bucureştului au început ieri, şoseaua urmând să facă legătura între DN1 Bucureşti-Ploieşti, Autostrada Bucureşti - Piteşti şi Autos