Plecarea vedetei la Prima TV impune o nouă strategie de marketing Plecarea bruscă, neaşteptată şi îndelung comentată a vedetei Teo Trandafir de la Romantica la Prima TV a lăsat loc
Plecarea vedetei la Prima TV impune o nouă strategie de marketing
Plecarea bruscă, neaşteptată şi îndelung comentată a vedetei Teo Trandafir de la Romantica la Prima TV a lăsat loc multor speculaţii legate de viitorul acestui "tânăr" post de televiziune, lansat în primăvara acestui an.
Dar ce se va întâmpla la Romantica, post a cărui grilă de programe a fost structurată în jurul ideii de divertisment, imprimată de personalitatea lui Teo? Directorul executiv al televiziunii, Mădălina Rădulescu, lămureşte situaţia.
Cuvântul-cheie al strategiei de marketing care va fi pusă în aplicare la Romantica după plecarea lui Teo este interactivitatea. Se ia în calcul faptul că, până acum, aceasta a fost unul dintre punctele forte al televiziunii şi că s-a demonstrat fidelizarea unui anumit public prin posibilitatea acestuia de a intra în direct la diferite emisiuni, fie prin telefon, fie ca invitaţi în producţii de divertisment în care au avut ocazia să stea faţă în faţă cu vedetele preferate.
"Cea mai puternică reacţie o avem la emisiunea Irinei Reisler, "Supravieţuitorii", care prezintă cazuri de oameni cu boli grave, şi pentru noi este evident că publicul feminin vrea să se implice în producţiile postului", spune directorul executiv, Mădălina Rădulescu. Prin urmare, perioada "după Teo" va fi una în care se va miza mult pe varianta invitării telespectatoarelor fidele în studio şi implicarea lor în realizarea unor emisiuni, alături de vedetele Romantica.
Pe de altă parte, pentru intervalul orar pe care se difuzează până la sfârşitul lui decembrie "TeoViziunea" este pregătit apoi un film serial de succes. Echipa managerială nu vrea să dezvăluie titlul acestuia,