Foto: Evz
„Deocamdata se vor ataca sectoarele de drum din actuala Centura Nord, urmand ca ulterior sa fie construite si bucatile ce completeaza varianta ocolitoare”, ne-a declarat directorul de proiect al Centurii Capitalei din cadrul Companiei de Autostrazi (CNADNR), Marin Ionescu.
Incepand cu zilele urmatoare se va lucra pe o portiune de 10 kilometri, cea de la Pasajul Otopeni si pana la pasajul spre DN 2, Bucuresti-Urziceni-Suceava. „In perioada urmatoare vor demara si lucrarile la portiunea dintre DN 7, la Chitila, si DN 1A, la Mogosoaia”, a mai spus reprezentantul CNADNR.
Intreg proiectul de modernizare a centurii ar putea costa aproape 100 de milioane de euro. Traficul nu va fi afectat insa radical, constructorii incercand sa lucreze fara a restrictiona accesul pe ambele benzi deja existente, potrivit ministrului transporturilor.
Inelul nou, in 2013
Chiar daca si actuala centura, cu o lungime de aproximativ 70 de kilometri, leaga cele doua autostrazi Bucuresti-Constanta si Bucuresti-Pitesti, soferii prefera de multe ori sa traverseze orasul pentru a evita aglomeratia si cozile de cativa kilometri de camioane care se formeaza pe varianta ocolitoare.
Integral in Evz Foto: Evz
„Deocamdata se vor ataca sectoarele de drum din actuala Centura Nord, urmand ca ulterior sa fie construite si bucatile ce completeaza varianta ocolitoare”, ne-a declarat directorul de proiect al Centurii Capitalei din cadrul Companiei de Autostrazi (CNADNR), Marin Ionescu.
Incepand cu zilele urmatoare se va lucra pe o portiune de 10 kilometri, cea de la Pasajul Otopeni si pana la pasajul spre DN 2, Bucuresti-Urziceni-Suceava. „In perioada urmatoare vor demara si lucrarile la portiunea dintre DN 7, la Chitila, si DN 1A, la Mogosoaia”, a mai spus reprezentantul CNADNR.
Intreg proiectul de modernizare a centurii ar